Δευτέρα 16 Δεκεμβρίου 2013

To PlayStation 4 της Sony κατέφθασε στην Ελλάδα

Με την άφιξη και του Xbox One της Microsoft, τους πρώτους μήνες του 2014, θα ξεκινήσει η «τιτανομαχία» των παιχνιδομηχανών και στη χώρα μας.

Του Κώστα Δεληγιάννη




Πρεμιέρα και στη χώρα μας κάνει από σήμερα η «τιτανομαχία των παιχνιδομηχανών», καθώς ξεκίνησε η επίσημη κυκλοφορία του PlayStation 4 της Sony. Ο δεύτερος «μονομάχος», το Xbox One της Microsoft, αναμένεται να καταφθάσει τους πρώτους μήνες του 2014, χωρίς ωστόσο η ελληνική αντιπροσωπεία να μπορεί ακόμη να ανακοινώσει συγκεκριμένη ημερομηνία.Το επίσημο ντεμπούτο των κονσόλων σε χώρες όπως οι ΗΠΑ και η Βρετανία ξεκίνησε στα μέσα Νοεμβρίου για το PS4, με το Xbox One να λανσάρεται λίγες εβδομάδες αργότερα. Οι σκηνές που εκτυλίχθηκαν και στις δύο περιπτώσεις, με τις ουρές εκατοντάδων ανθρώπων να περιμένουν έξω από τα καταστήματα για να αποκτήσουν την καινούρια τους συσκευή, επιβεβαίωσαν ότι οι κονσόλες βιντεογκέιμ είναι μια από τις πιο δημοφιλείς κατηγορίες ηλεκτρονικών προϊόντων.
Εξάλλου, και οι δύο κονσόλες έγραψαν ιστορία μόλις στο πρώτο 24ωρο κυκλοφορίας τους, αφού έφτασαν το 1 εκατομμύριο πωλήσεις η καθεμία. Επίσης, όπως ανακοίνωσε χθες η εταιρεία αναλύσεων NPD, οι πωλήσεις στη Βόρεια Αμερική άγγιξαν για το PS4 και το Xbox One τα 2,1 εκατ. και 2 εκατ. αντίστοιχα.
Αν και η επίδοση αυτή είναι εντυπωσιακή, στην πραγματικότητα αποτελεί μια πρόγευση της «τιτανομαχίας» των δύο παιχνιδομηχανών, με έπαθλο μια θέση στο σαλόνι αμέτρητων νοικοκυριών. Εξάλλου, ακόμη και οι πιο μετριοπαθείς εκτιμήσεις, όπως αυτές της εταιρείας ερευνών ABI Research, προβλέπουν μέσα στην επόμενη πενταετία θα διατεθούν 133 εκατομμύρια Xbox One και PlayStation 4. Ένα νούμερο που μεταφράζεται σε τζίρο πάνω από 53 δισ. ευρώ, λαμβάνοντας υπόψη την τιμή τους, η οποία στη χώρα μας θα ξεκινά από τα 409 και 499 ευρώ, για τον προϊόν της ιαπωνικής και της αμερικανικής εταιρείας αντίστοιχα.
Τέτοιες προβλέψεις βασίζονται στο γεγονός ότι οι άνθρωποι που παίζουν βιντεογκέιμ έχουν πάψει προ πολλού να είναι κατά κύριο λόγο οι έφηβοι. Έτσι, επίσημες έρευνες στη Βρετανία, για παράδειγμα, δείχνουν πως ο μέσος όρος ηλικίας είναι τα 35 χρόνια, ενώ στις ΗΠΑ τα 34 έτη. Αν και για τη χώρα μας δεν υπάρχουν επίσημα στοιχεία, τα στατιστικά από το PlayStation Store δείχνουν πως το μεγαλύτερο ποσοστό όσων έχουν λογαριασμό στην υπηρεσία της Sony ανήκει στις ηλικίες 25-34 ετών (40%) και ακολουθεί η κατηγορία 18-24 ετών (37%). Ενδεικτικά, οι Έλληνες παίκτες είναι μεγαλύτεροι ηλικιακά από τον ευρωπαϊκό μέσο όρο στην υπηρεσία, ο οποίος είναι 31% για τα 25-34 έτη και 48% για τα 18-24 έτη.
Σε όλους αυτούς τους υποψήφιους αγοραστές, οι δύο καινούριες κονσόλες υπόσχονται κατ’ αρχάς εντυπωσιακά βιντεοπαιχνίδια και εμπειρία gaming κινηματογραφικού επιπέδου. Γι’ αυτό τον λόγο διαθέτουν υποσυστήματα που, σύμφωνα με αναλυτές, έχουν 8πλάσια ισχύ από τα μοντέλα που διαδέχονται, ανοίγοντας έτσι τον δρόμο για βιντεογκέιμ υψηλότερης ευκρίνεια. Ωστόσο, ορισμένα από τα αρχικά παιχνίδια κυκλοφορούν σε μεγαλύτερη ανάλυση στο PS4 απ’ ό,τι στο Xbox One, δίνοντας προβάδισμα στο προϊόν της Sony.
Την ίδια ώρα, οι κονσόλες δεν είναι συμβατές με τίτλους που έχουν αναπτυχθεί για τους προκατόχους τους – με τη Sony να έχει ανακοινώσει πάντως ότι το PS4 θα μπορεί μέσω web να «τρέξει» αρκετά παλιότερα βιντεογκέιμ. Σε αντιστάθμισμα, προσφέρουν νέες δυνατότητες κοινωνικής δικτύωσης για τους χρήστες (ώστε π.χ. να βιντεοσκοπούν το παιχνίδι τους και να το «ανεβάζουν» online), ενώ πολλές λειτουργίες τους ελέγχονται και από smartphone ή tablet.
Παράλληλα, οι δύο κονσόλες έχουν σχεδιαστεί με τέτοιο τρόπο ώστε να γίνουν το επίκεντρο της οικιακής ψυχαγωγίας, πέρα από τα βιντεογκέιμ. Έτσι υποστηρίζουν βίντεο και φωτογραφίες υπερυψηλής ανάλυσης (4k), προσφέροντας επίσης πρόσβαση σε αρκετά ιντερνετικά «δισκοπωλεία» και «βιντεοκλάμπ», τα οποία πάντως δεν λειτουργούν στην Ελλάδα. Το Xbox One επιτρέπει επιπλέον την προβολή του τηλεοπτικού προγράμματος μέσω της κονσόλας, το «σερφάρισμα» στο διαδίκτυο με τη βοήθεια του Internet Explorer, όπως και την πραγματοποίηση βιντεοκλήσεων, αφού ενσωματώνει το Skype.
Μάλιστα, πολλές από αυτές τις λειτουργίες μπορούν να προβάλλονται παράλληλα στην οθόνη και ελέγχονται απλώς προφέροντας τις κατάλληλες λέξεις. Κι αυτό χάρις στο βελτιωμένο Kinect, το περιφερειακό που συνοδεύει το Xbox One και βοηθά την κονσόλα να μεταφέρει τις κινήσεις του χρήστη στα συμβατά βιντεοπαιχνίδια και να «καταλαβαίνει» τις φωνητικές εντολές του – χωρίς πάντως τα ελληνικά να συγκαταλέγονται στις υποστηριζόμενες γλώσσες. Για τον ίδιο λόγο η Sony έχει αναπτύξει την Playstation 4 Camera, η οποία πωλείται ως προαιρετικό αξεσουάρ και στην Ελλάδα θα κοστίζει 60 ευρώ.

by http://portal.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_kathworld_1_13/12/2013_532069

Επικοινωνήστε μαζί μας Να σας λύσουμε το πρόβλημα στις χαμηλότερες τιμές της αγοράς!!
Επικοινωνηστε μαζι μας μεσω email & facebook <<κάντε κλικ εδώ>>
email: pcservicethess@gmail.com
BIG computer service

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

____________________________________________________________________________________________